Coaching-To-Go - Life Essentials Academy

Coaching-To-Go

Je hebt geen  .

Een korte samenvatting/conclusie van jouw product in 1 zin: maak hem pakkend en motiverend 

Losse Coach-sessie.

Hier wil je duidelijk maken voor wie het product geschikt is

Mogelijkheid om een ondertitel te plaatsen

In een aantal punten plaats je wat klanten kunnen bereiken
Of je kan juist benadrukken wat hun problemen zijn waarmee je ze kan helpen
Maak de zinnen niet te lang, idealiter in 1 regel
Het mag best confronterend zijn....
..... dit is namelijk het moment om de klant te overtuigen
Zorg dat je punten doelgroepgericht zijn

Plaats hier een titel, zoals "ervaring van een klant"

In dit stukje vertel je kort hoe je een klant helpt, wat het resultaat is, het proces, etc. Gebruik ongeveer 6 zinnen en gebruik na 2/3 zinnen een witregel. Zorg dat de tekst niet te lang wordt, waardoor de tekst niet meer evenredig is met de afbeelding hiernaast.

Plaats hier een titel

Titel en ondertitel moeten betrekking hebben op het resultaat

Resultaat 1

Heel kort in 3 regels noteer je het punt van het resultaat en kies je een passend icoon. Eventueel kan je ook kiezen om het icoon te verwijderen.

Resultaat 2

Korte beschrijving over resultaat 2

Resultaat 3

Korte beschrijving resultaat 3

Slogan

Zoals altijd zorgt testimonials voor het vertrouwen van een klant. Houd de testimonial op ongeveer 4 regels.
Naam
En maak belangrijke woorden dik gedrukt.
Naam
Naam

Vertel wat over jezelf: wie ben je, wat doe je, waarom doe je het, hoe ben je er terecht gekomen. Je mag het best persoonlijk maken (ik ben getrouwd, heb kinderen). 

Vergeet vooral niet jouw hoogtepunten te benoemen. Bijvoorbeeld als je in een rubriek hebt gestaan, of een boek hebt geschreven, op een evenement een keynote hebt gehouden.

Laat belangrijke punten naar voren springen door woorden dik gedrukt te maken. Maakt de tekst niet te lang. Zorg dat het netjes in lijn valt met de afbeelding hiernaast.

Naam
Functie

Voor wie dit geschikt is

Bijvoorbeeld "voor werkende vrouwen die"

Titel 1

Licht in max. 6 regels de titel toe. Als jouw titel bijvoorbeeld "een opleiding hebben gevolgd" is, beschrijf dan ook de mogelijke situatie waar ze in terecht zijn gekomen. Bijvoorbeeld: "het lukt niet om hoger in je huidige functie te komen"

Titel 2

Dit is de laatste sectie voor je het aanbod presenteert met prijs. Zorg dus echt dat je jouw doelgroep goed aanspreekt.

Titel 3

Plaats hier de toelichting voor titel 3. Zorg dat de tekst van alle drie de blokken even lang is, zodat het formaat van de blokken gelijk zijn.

Titel

  • Hier plaats je kort een aantal motiverende punten
  • Wat het product aanbiedt
  • Voor wie het is
  • Het resultaat
  • Wellicht nog een leuke bonus die ze erbij krijgen

Een pakkende zin om de klant te motiveren.

Titel

ondertitel

Prijs

Cookie Instellingen

Deze website maakt gebruik van functionele en analytische cookies die noodzakelijk zijn om deze site zo goed mogelijk te laten functioneren. Hieronder kun je aangeven welke andere cookies je wilt accepteren.

Privacybeleid | Sluiten
Instellingen
Scroll naar top